Sionの日記

オッサンゲーマー

ACC | Ferrari 296 GT3 Coming in April

www.racedepartment.com

Kunos just announced on social media an official release date for the Ferrari 296 GT3 in Assetto Corsa Competizione.

The car will be available on the Steam Store on 19th April, which indicates it will not be part of a free update - and not included on console versions of the game right now.

Ferrari 296がACCに来るらしい。4/19ってマジ?有料DLCってこと?

というわけで、久々にACCやろうかな。296来る前にちょっと慣れておこうかと思います。なんだかんだで一番プレイ時間が長いんだけど、FFBがわかりにくくてrFactor2とかAMS2とかRRREとかにいっちゃう感じだったんだよね。あとGT3/4しかないってのがなぁ。いろいろ乗りたいってなると未だにACにいっちゃうし。

2023/3/21 追記

ランボも来ました。Evo2です。